23 Aralık 2013 Pazartesi

Çok Şükür Sabahı

Bu sabah gerçekten içimden derinlerden bir yerden çoook şüküüüür diye uyandım..
Yani isyankar değilim genelde, ama bugün bir şükür bir şükür, nirvanaya ereceğim.
İlk kez bir pazartesi sabahı ne güzel gün dedim.
Ohhh dedim, işim var, her şey yolunda, bir sıkıntı yok, küçük tatlı belalar var ama o hep var, ne güzel şükür şükür şükür!
Ki hava sisli düşün!
Nasıl kasvet nasıl..
Demek ki insanın içinde her şey, biliyoruz da bazen hayat mucizelerini gösterince inanıyoruz.
Bu sabah benim için küçük mucizeler sabahı oldu bunun için.
Neyse özetle anlatacak derin bir şey yok, sadece şükür işte!

Tabii ki işe geldim ve baktım ne kadar param kalmış diye hemen bankaya, klasik bir pazartesi hali benim için, nihayetinde memurum ve 3 haftam var maaşa, adım adım ve kendinden emin gitmeliyim değil mi?
Ay zaten kendimi bi böööyle bırakarak, savurarak gidemedim ki şu hayattaa!

Neyse, para pul mevzuları bir tarafa, hafta yine yoğun geçeceğe benziyor.
Yarın klasik kemençe dersim, çarşamba gideceğim konser ile birlikte çarşambaya kadar dolu dolu dopdolu.
Zaten yılbaşı alışverişi var sırada, bir sürü hediye almam lazım.
Cuma günü çekiliş günü ve şahane bir sürpriz geldi aklıma, kızlar bayılacak.
Bakalım heyecanlı hafta..

Ama bir o kadar da yorgun, düşünsene tüm senenin ağırlığı var puff külçe var üstümüzde..
Bitse de gitsek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...